Tabung Kawen ;)

Jom Terjah Blog AnakDaraDen



Lucky draw lagik weh.
Meh meh meh suma join rame rame :DD
Lagi rame lagi syiok kan.


Mau join ?
Sonang ja. cek tekan gambaq bawah ni.
Settle suda.
Sonang kan ^^


shud tag cik warnida & zacky

good luck !!


****

Cik Warnida Giveaway

huuyeah! huuyeah!
shud join GA pulop.mane taw leh jadi org bertuah ke kan. ^^
jom jom sume. 
mari kita memeriahkan lagi suarasa cik Warnida punye GA nih.
selain mengeratkan lagi ikatan sesama kita.
chiiiiwah.. :P

sape nk join klik ini banner yaw !

syarat-syarat ?
sume ade kt blog tu oke ;)
-
-
itu je nak ckap.haha.
daaa uols ^^

Contest Meneka Gambar S.B.T

salam peeps..

ok,shud da join satu contest ni.hadiah lumayan babe! 
sape nak join sila2 klik banner bawah ni ye ^^

ekceli, ni 1st contest yang S.B.T buat taw.
so,meh la kite ramai-ramai meriah kan lagi ^^
tak kesah la tua ke mudo ko, kome nak join, join je.
syarat2 sume kome leh bace dlm blog penganjur tu ^^

benda yg mike kne teka adalah
-
-
-

taa raa....
kome rase rase ape kebenda nye menatang nih??

shud bagi jawapan nih. " Hanger baju yang besi tu".
bukan yang plastik tu taw.
betul salah blakang cite. hehe.
harap S.B.T terima jawapan ni.
ade rezeki ade la kan.

ok daaa...